Det är enkelt att skicka en telefon på service

Mobilen är bland det mest personliga vi har, och när den skadas kan det lätt bli både dyrt och jobbigt om den hamnar i fel händer.
Därför har vi på Mobylife gjort det både enkelt och tryggt för dig att skicka in din telefon för auktoriserad service med bibehållen fabriksgaranti.

Så här funkar det

1 – Välj modell och problem

Välj Skapa reparation och använd dig av rullmenyerna i toppbilden för att välja varumärke, telefon och ett eller flera problem. Om du inte hittar just ditt problem går det bra att välja ”annat” och beskriva ditt problem för oss så återkommer vi med ett kostnadsförslag när vi har besiktigat telefonen.

2 – Kontrollera din order

Läs igenom din beställning och glöm inte att meddela oss om din telefon omfattas av en giltig garanti eller försäkring. 
Välj betalmetod och fortsätt till kassan.
När ditt köp har registrerats skickar vi dig ett e-post meddelande med instruktioner kring hur du förbereder, packar och skickar in din enhet. 

3 - Skicka in din telefon

Förbered och packa din telefon enligt våra instruktioner. Skriv ut fraktsedeln, fäst den på lådan och besök närmaste postombud. Kom ihåg att spara inlämningskvittot.

Svårare än så är det inte!  

Auktoriserad märkesverkstad för

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus