Beställ mobil­reparation

Skapa en order och skicka in tryggt & säkert

 

Enkel, trygg & snabb mobilreparation

Mobilen är bland det mest personliga vi har, och när den skadas kan det lätt bli både dyrt och jobbigt om den hamnar i fel händer.
Vi på Mobylife tycker att det ska vara tryggt och enkelt att skicka in en telefon för reparation och vi är stolta över att erbjuda auktoriserad service både online och i butik.  

Så här funkar det:

1 – Välj modell och problem

Använd dig av rullmenyerna här ovanför för att välja varumärke, modell och ett eller flera problem. Om du inte hittar just ditt problem går det bra att välja ”annat” och beskriva ditt problem för oss så återkommer vi med ett kostnadsförslag när vi har besiktigat telefonen. 

2 – Kontrollera din order

Läs igenom din beställning och komplettera gärna med mer detaljer i fritextfältet. Glöm inte att meddela oss om din telefon omfattas av en giltig garanti eller försäkring. 
Välj betalmetod och fortsätt till kassan.
När ditt köp har registrerats skickar vi dig ett e-post meddelande med instruktioner kring hur du förbereder, packar och skickar in din enhet.

3 - Skicka in din telefon

Förbered och packa din telefon enligt våra instruktioner. Skriv ut fraktsedeln, fäst den på lådan och besök närmsta postombud. Kom ihåg att spara inlämningskvittot. 

Svårare än så är det inte!  

Auktoriserad märkesverkstad för

apple autorised logosamsung reparationHuawei reparation

microsoftoneplus